2013-03-08 | 15:12:17

Spontaninlägg.

JAG HAR URINVÄGSINFEKTION!

Igår va jag kissnödig jättemångagånger så så så så gjorde det tillslut ont, så kom det tillslut blod o så gick vi tillslut till vårdcentralen där jag inom 30 minuter fick komma in och ta prov o få provsvar och medicin (YAY vårdcentralen!) så vi promenixa ner (jättekissnödigt) ner till stan för att hämta medicin o köka aktivia yoghurt samt tranbärsjuice. Och än så länge är det inte bra, men det blir det, snart!

BaradetjagvillesägaHEJDÅ

Förresten, Elina och Sebastian kommer med sina boffar ikväll.. vi ska äta middag och va mysiga!

Och igår gick vi en timma och va så nyttiga att jag va värd 6 rutor choklad!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!