2012-01-20 | 01:29:49

Twitter, ont i röven och världens sämsta vecka.

Alltså Twitter..  nu har jag verkligen också försökt förstå.. både hur man gör och vad det roliga med det är. Men jag fattar ingenting? Om man tex kommenterar någons tweet så dyker det ju inte upp att jag kommenterat? Och så står det så jävla dumt i min profil "@ätmittbajs haha åh jaa det låter underbart!" HUR FAN SKA ALLA ANDRA I MIN PROFIL DÅ FATTA VAFAN JAG SNACKAR OM!?

 

Eller ja, jag har ju ingen som följer mig, så det är väl skitsamma. Men jag fattar bara inte.

 

Jag har även varit så duktig att jag kollat tutorials om det, men alla pratar bara om allt som jag redan lärt mig..... OM JAG VILL LÄRA MIG ATT KOMMUNICERA MED FOLK HUR GÖR JAG DÅ!?

 

Inte så jävla glad.

 

Är för övrigt inte så jävla glad i allmänhet heller faktiskt. Halkat ute två gånger denna vecka. Bråkat med Tobbe miljarder gånger och förgäves försökt hjälpa till att anordna en studentskiva.

 

@Bloggläsarna Nu ska jag iallafall försöka sova en blund. Btw kolla denna, @MatildaTheBagel visst är det så mkt jag som det kan bli? http://www.youtube.com/watch?v=YaySZ1EB2Cw&feature=related #Sömn

 

(Tror dock denna tweet var mer än 140...)

Gnatt!

 

Nejmen kolla så jävla bra det blev, nu när jag fick bli lite arg först.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!