2012-03-05 | 15:25:36

Hur jävla svårt kan det vara?

HEJ

Har haft en jättefin helg med min bäjby. I lördags var vi ute o promenixxa med kameran (kommer bilder) och igår slöade vi nästan hela dan för att sen åka på bio och se Devil Inside tillsammans med min bror och hans flickvän. Filmen var läskig, men slutet sög.

Meeeen det är inte därför jag skriver, skriver faktiskt egentligen för att jag är så jävla irriterad. Var nämligen hos polisen här i Bålsta för två veckor sen för att skaffa pass (Älsk och jag åker till Budapest om 21 dagar! <3 ) men då gick maskinhelvetet som tar foto och printar fingeravtryck sönder. Under det besöket satt jag där i typ 40 minuter innan jag blev avfärdad.. idag kom jag tillbaka och dom var fortfarande inte fixat felet.. så jag fick sitta där i ytterligare 30 minuter innan dom sa att det inte funkar.

Jag var så jävla smart att jag tänkte, fuck this shit.. jag åker till Bro och fixar pass istället! Men min soppatank var slut, så var tvungen att tanka. Så frågade jag mamma om hon visste var det låg, men det visste hon inte. Och sen så åkte jag hem för att söka upp adressen + hämta GPS + äta + kissa.. men vad händer då?

Jo för det första så upptäcker jag att Bro inte ens gör pass och hänvisar istället till Sollentuna (av alla ställen?) så jag bestämde mig för att åka till Enköping istället. Skitbra, dom gör pass och det finns en adress. Asbra, då käkar vi. Nomnomnomnomnom... förresten, borde nog kolla öppettiderna. Och jo. Just idag. Idag av alla dagar, stänger dom klockan 15 och detta ser jag 15.02. Så jävla sug. Men jaja, vem har sagt att jag inte kan skaffa pass imorgon?

Trololololo
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!