2013-04-04 | 12:16:53

Höhö.

Öh fyfan va trött jag är. 

Har försökt få någon form av rutin på mitt liv igen, eftersom det varit påsk o så har det blivit sena kvällar och gått upp vid lunch.. så har inte direkt den dygnsrytmen jag önskar mig. 

Problemet är bara att jag ställer klockan på 8 men går inte upp då. Men idag va en bra morgon/förmiddag. Vaknade av ett samtal från ett visst företag och ska på arbetsintervju nästa vecka. WIHU. Äntligen ger det resultat, känns som om jag sökt i evigheter utan resultat. 
 
På sistone har jag varit i Kumla för att fira min svärfar på 50-årsdagen samt fira lite påsk och träffa folk. Vi va också uppe på ett berg som lukta prutt (svavel) och va halt. Jag som blev tvingad va skitarg hela promenaden och det slutade med att jag skrek på Tobbe, småsprang ner för berget och trampa snett på båda fötterna. Alla skratta åt mig och jag vill bara mörda alla i min omgivning.  

Sen på påskaftonskvällen ville mamma o pappa ha hem mig igen så Tobbe o jag kom förbi, mös lite med hela familjen och dan efter åkte vi hem till bror, svägerska och brorson.

Idag var planerna att jag skulle upp 8, träna (faktiskt!) och sen göra mig i ordning för att ringa någon att leka med, men fram tills nu har det skitit sig. Men ska väl käka frukost/lunch snart och se vad jag kan göra av dagen! 


1 Kommentarer
Fröken Klöver:

SVAR: Men eller hur? Blir så jäkla trött. Men idag har jag bestämt att det funkar igen ;)

Skitsamma - du ser smal ut på bilderna! :D

2013-04-04 | 13:14:12
URL: http://frokenklover.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!