2013-04-12 | 14:06:00

Jag vill bli en arbetande kvinna.

Och nu var vi här igen. Blogga varje dag, jo tjena. 

Jag skulle ju på arbetsintervju, och jag har varit där nu. Och det gick nog ganska bra, för jag ska provjobba på måndag och tisdag! Vi får hoppas på att det går bra, för jag tror det kan bli ganska kul. Så har jag ju åtminstone extrajobb över sommaren då! 

I övrigt hade jag tänkt ta veckan till att kurera mig, då jag är slemmig och förkyld men det har ju gått som det har gått. Har hjälpt min farmor att sälja saker på nätet och det är en himla massa åka fram och tillbaka och hålla kontakt med köpare osv. Sen så har jag ju inte varit med Hanna på evigheter så kunde bara inte säga nej när hon ringde! 

Men det va bra, vi hade myspys och åkte även till Kista! Fick tag på 4 par byxor på loppet av en timma, så är jävligt lycklig faktiskt. Har haft problem med brallor sen i julas, så skönt att det äntligen blev av. 

Idag är jag äntligen hemma och kan ägna mig åt att vara sjuk och bli bättre, faaast då har jag ju lyckats sälja två grejer som ska hämtas/skickas idag, så blev inte speciellt lugnt idag heller. 

Ikväll lär ju Tobias komma också (om han nu kommer). Då ska jag va nära honom hela helgen och så måste jag, enligt lag byta däck i helgen också. Det är fan stressigt att va arbetslös. 


Förresten har jag hittat en hund jag vill ha, visst är han söt? Han heter Kasper. :3 Dock så har jag inte 9 000, dessutom är min pappa allergisk, och Tobias tycker den är ful. Och mamma påstår att jag inte har tid med den, vilket jag inte kommer ha om jag inte får ta med mig hunden till mitt framtida jobb.. så det ligger väl något i det antar jag. Annars hade jag köpt honom på direkten! 
1 Kommentarer
Fröken Klöver:

VADÅ FUL? Ser ju ut som en assöt liten chihuahua. Om Tobias tycker han är ful så måste han ju tycka att Teddy är ful också. OCH DET TYCKER HAN VÄL INTE? *arg* Dumma Tobias.

2013-04-12 | 14:18:02
URL: http://frokenklover.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!