2013-02-27 | 23:47:00

Dagen D.

Hej.
Idag har jag varit duktig.

Fiberrik havregrynsgröt till frukost, typ frukt till lunch och tidigt middag med ett innehåll på 272 kalorier. Recept hittar ni HÄR.(Dessutom va vi ute och promenera sent igår kväll). I övrigt har jag och min guzz varit rätt produktiva idag.. trots att han är sjuk och jag är den lataste kvinnan i ett par skor. Men vi har bla tvättat, diskat, städat och.. spelat Mario. 

Vi har nyss kollat på The Artist också.. eller ja inte hela. För jag är så duktig och sabbar allt. Tobbe ville egentligen se klart stumfilmen jag kunde inte låta bli att göra egna rubriker typ som "oj mr.kändis vilken stor pung du har" och "höhöhö, här sitter jag och runkar" så då stängde han av. ;o

Men iaf, Tobbe är antagligen sjuk imorgon också så får se hur många knop det blir.

Förresten har jag känt mig jättekär idag.


Här är förresten maten vi åt. :3
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!