2013-02-26 | 18:32:44

Här händer det grejer!

Hej, nu har jag dissat er en dag igen. Så jäkla dum.. men sanningen är faktiskt att jag hade fullt upp.

Igår så va jag uppe tidigt, tog ett pass på vår cross trainer, åt nyttig och stoor frulle för att sedan göra mig i ordning och va med Hanna. Vi åkte ner på centrum för att kolla på brädspel då jag blivit lite inspererad av Elina och hennes festman. Dom är nämligen ett sådant mysigt par som ofta bjuder hem folk och det ska alltid spelas brädspel, och det är faktiskt väldigt trevligt. Så jag tänkte jag också skulle bli så trevlig, men insåg att jag är alldeles för snål! Nu förtiden består spelhyllorna bara av olika sorters frågesporter och alla spel kostar kring 300 (om man vill ha en spelplan till, vilket man vill)!!!

Efter det åkte vi snopet hem till Hanna och spelade galen panna istället, vilket va ett jävligt kul spel.. men nu har ju redan hon det spelet så sjukt onödigt att skaffa det nu när jag bor hemma och är mobbad.. för den enda jag kommer spela spel med iallafall är ju Hanna!

Runt middagstid åkte jag hem och käkade med familjen och insåg att min telefon inte hade haft mottagning på typ 2 dar, så chatta med support.. sen åkte jag helt spontant till Karlstad! Så kom fram typ vid midnatt och bums ner i sängen, med en dunderförkyld pojkvän!

Idag har Tobbe varit ledig så vi tog en lång sovmorgon, städade lite på förmiddagen och åkte sen till Willys för att handla käk för veckan/veckorna/vetintehurlängejagstannar. Vi lyckades handla en hel matkasse grönsaker, vilket var väldigt duktigt av oss.

Nu har vi precis käkat middag, Tobbe har dragit igång tvätt och om nån timma är det Tarmen (Farmen) på tv. Får se vad som mer händer ikväll.

Jag har inga planer för imorgon, men jag skulle gissa på att jag har en sjuk karl hemma så antagligen lite snabb jobbsökning och tv-spel resten av dagen!

 
Och apropå ingenting. Jag kommer antagligen börja plugga till hösten. Först blir det komvux men sen tänkte jag hoppa på förskollärar-programmet här i Karlstad, så förhoppningsvis blir jag karlstabo och sambo inom en snar framtid!
 
1 Kommentarer
Matilda:

Du kan ju spela spel med mig :c jag tkr om spel.

Svar: Jaa. :c Bjud in mig på spelkväll då. :c jag äger inga spel! :c
Cassie

2013-02-26 | 18:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!