2013-02-28 | 22:43:00

SexyDiabloBitch92.

Hejsan!

Idag har jag varit fantastiskt glad och nöjd, inte bitter en sekund. På något vänster har jag och Tobbe lyckats hålla oss ifrån konflikter och bara varit så glada över att ha varandra!

I övrigt har det varit en riktig nörddag. Vi vaknade av att grannens bas skrämmer livet ur oss (händer dagligen), upp och in i duschen.. men det va ungefär så långt vi kom också.
Gått runt i underkläderna hela dan, bara suttit och spelat spel. Tobbe har nämligen introducerat mig för Diablo 3, väldans roligt. Känner mig som kung, dödar allt i min värld och det känns vääldigt tillfredställande.

Spelat 5 timmar i sträck.. dissade till och med snyggrobins signering på MittICity här i Karlstad vid 16. Har i princip lyft häcken för frukost, luch och middag (vilka faktiskt har varit nyttiga!). Nu på kvällen va vi dock hemma hos Eva och Erik där vi hade knytis på våfflor och snackade massa skit.

Imorgon jobbar Tobias 7 till 5 så ska gå en prommis med Eva samt kolla upp hur det ser ut på arbetsförmedlingen. Antagligen blir det lite tv-repriser och Diablo också..

Nu: Diablo medan Tobbe sover hihihihi

GONATT!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!