2013-03-12 | 15:35:24

Brunett så hett!

Hej! 

Kommerintepånånbrainledningidagheller. 

Igår på förmiddagen va jag hemma hos Ronja och vi spela Halo. Först dog jag tusen gånger men sen blev jag kickass! Senare på kvällen åkte jag förbi Hanna för att spela kort o mysa. Hon har skadat knät så hon går på kryckor. ;o 

Idag har jag varit hos frissan, blekt bort det röda håret och tonat det ljusbrunt, så nu är jag cool! Det är dock lite rött kvar då jag färgat rött i 10 år och det sliter att bleka det mer nu. Så planen är att använda färgbomb efter turkietresan och sen låta det va fram till sommaren då vi lägger i blonda slingor. Så det blir så tjusigt så!

Tobbe kom till mig idag också, vi har ju varit ifrån varandra i hela 2 dagar så det va jätteskönt att få träffa honom! Nej. Allvarligt. Vi sa hej, satte oss i bilen och åkte hem. Sen däcka han på soffan och nu ligger han här bredvid och sover. Menmen, vissa är ju trötta. Konstant! 
1 Kommentarer
ronja:

langa bild på håret då!! :D

2013-03-13 | 12:36:25
URL: http://deronche.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!