2013-03-04 | 12:49:27

Helgen.

Hejsan!

Har haft fullt upp i helgen då vi åkte tåg till Kumla för att hälsa på Tobias familj.

Vi kom fram runt lunch på lödagen då Tobbe gick direkt till sin frisör för att klippa sig och jag gick och köpte blommor till min söta svärmor. Sen kom vi fram och gjorde inte mycket mer än att snacka skit o umgås. Kollade på mello på kvällen osv. Lite komiskt faktiskt att vi åkte från Karlstad till Kumla för att se på mello som sänder i Karlstad.. vi hade liksom kunnat sitta där. Men inte helt okej för 700 per biljett. ;o

På söndag va vi alla allmänt döda och trötta. Men Tobbes syskon Åsa o Staffan va där på lunch och myste med oss. Staffan har gått ner jättemycket i vikt.. så vi mobbade honom.

Typ vid 21 åkte vi SJ3000 tillbaka till Karlstad och nu är vi hemma igen. Tobbe är på jobb och jag sköter vardagssysslorna.. allt är som det brukar. Men jag är glad. Överlycklig faktiskt!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!