2013-03-14 | 10:45:56

Turkiet here we come!

HEEEJ. 

Tobbe är här, så kul. Trots att han sover, skiter och spelar på sin padda/telefon konstant. 

Igår va Tobbe på utbildning och brors tjej Sarah kom över på förmiddan med den sötaste killen. Vi lekte o gosa och spela kort och och och sånt. Vi har haft elektriker här i två dar också, då han ska dra ny el på undervåningen.. så jag kan se något när jag går upp och kissar på nätterna! Hursom, Sarah och Elliot stanna hela dan, hämtade Tobbe vid 16 på tåget och hämtade pizza. Samtidigt kom Mathias hem också. Så hela familjen va på plats. :) 

Idag skulle vi ha åkt och ätit frukost med Nadja men blev ensamma hemma med elektrikern så det gick inte. ;o 

Men jag har ägnat mig åt andra viktiga saker, som att packa fram vårkläder, rensa och laddat kamera, gjort checklista osv. Åker nämligen till Turkiet imorgon kväll. Vi blir borta i en vecka och Tobbe och jag blir heeelt ensamma. Vi har planerade utflykter alla dagar utom två och jag känner på mig att detta kommer bli awesome! 

I övrigt så va Tobbe ledig i förreförregår, i förregår och igår hade han utbildning sen ledigt idag och imorgon har han tagit ledigt fram till vi kommer hem. Snacka flyt! 
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!